Aplikacija CDB - Collection je zasnovana tako, da banki omogoča kontroliran pristop do dela s komitenti, ki so v zamudi s plačili ali nedovoljenem stanju produktov podjetja. Torej v okviru aplikacije CollectionWeb delamo s strankami, ki so “zreli” za izterjavo. Osnovna ideja aplikacije je, da analizira in razvršča kritične stranke po v naprej definiranih parametrih v logične vrste ter omogoča vnose dogodkov - akcij, ki definirajo potek dela izterjave. Ker se vsi dogodki, ki se na različne načine beležijo v aplikaciji, razvrščajo kronološko se s tem ohranja sledljivost izterjave stranke in njenih produktov.
S pomočjo integrirane telefonske centrale (3CX*) je izvajanje klicev hitro in učinkovito. Ob procesno vodenem vnosu dogodkov in avtomatizirani vrsti za klicanje se lahko tako uporabnik osredotoča na kvalitetno izterjavo.
* po naročilu se lahko integrira naročnikova centrala
S pomočjo logičnih vrst / skupin je dostop do strank ažuren, pregleden in jasen. Ker je aplikacija zasnovana na procesni osnovi je tudi način dela s kritičnimi strankami bolj naraven.
Dodatno je na voljo uporabnikom tudi svoj modul za vodenje pravnih postopkov in izterjave v primeru sodelovanja z zunanjimi agencijami.
Obširna avtomatizacija in parametrizacija sistema omogočata brezhibno in tekoče delo s kritičnimi strankami. Z dodatnimi možnostmi nadzora klicne vrste, nadzora in pošiljanja SMS sporočil, seznamov za spajane dokumentov in še ostalih funkcij aplikacije dosežemo še večno stopno efektivnosti v izterjavi.
Možnost izvoza vseh tabelarnih podatkov v aplikaciji (on-the-fly, v obliki CSV). Vsa privzeta in uporabniško definirana poročila se lahko izvozijo v Excel datotečni format.